12:00 - 14:00 CET
13:00 - 15:00 GRT
Track
by
MASTERPIECE

Renata Scoto, Soprano...
Antonino Votto, Conduc...
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024  13:11 CET  |  14:11 GRT
ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΠΟΛΙΤIΣΤIΚΑ ΝΕΑ
Στήλη: "Μουσική από Κούνια" #013
Στήλη:
Μουσική από Κούνια
από τον Ηλία Σακαλάκ


Ο Ηλίας Σακαλάκ γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε από το Trinity College of Music (Cello Perf. LTCL Dip.TCL). Είναι μέλος της ορχήστρας Καμεράτα από την ίδρυσή της και έχει γράψει τα βιβλία "Σωματικά και Ψυχολογικά προβλήματα των μουσικών" και "Μουσικές Βιταμίνες, στοιχεία μουσικής ιατρικής, μουσικής ψυχολογίας". Εκπαιδευτικά του προγράμματα έχουν παρουσιασθεί με επιτυχία στο Μέγαρο Μουσικής και στην Στεγή Γραμμάτων και Τεχνών. Ήταν υπεύθυνος του εκπαιδευτικού προγράμματος της Ορχήστρας Καμεράτα στα δημοτικά σχολεία για τρία χρονιά και το 2010 δημιούργησε την ομάδα "Μουσικοί για Παιδιά" προσφέροντας τις υπηρεσίες της σε παιδιατρικά νοσοκομεία.
___________________________

Από το πρωί που θα ξυπνήσουμε, μέχρι το βράδυ που θα κοιμηθούμε, ακούμε μουσική χωρίς πολλές φορές να το έχουμε επιλέξει εμείς οι ίδιοι, και ακόμη, χωρίς πολλές φορές να συνειδητοποιούμε ότι ακούμε μουσική σε κάποιον χώρο! Η μουσική που ακούμε χωρίς να το θέλουμε, έχει γίνει όχι μόνο αντικείμενο έρευνας, με σκοπό να εκμεταλλευθούν τα αποτελέσματα σε σχέση με τον καταναλωτή και τα προϊόντα που αγοράζει, αλλά έχουν ιδρυθεί ομάδες - όπως η Pipedown στην Αγγλία - οι οποίες διαμαρτύρονται για την ανεξέλεγκτη χρήση της μουσικής σε δημόσιους χώρους.

Το ενδιαφέρον για την μουσική στην διαφήμιση αναπτύχθηκε ιδιαίτερα στις αρχές της δεκαετίας του ΄80. Το ενδιαφέρον αυτό, ξεκίνησε από μία σειρά μελετών που έγιναν για την σχέση μουσικής και διαφήμισης.

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η διαφήμιση γενικότερα, μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο στο να επηρεάσει την συμπεριφορά του καταναλωτή. Κατά συνέπεια, η γενική ιδέα της διαφήμισης είναι ότι θα πρέπει να δίνει στον καταναλωτή μία θετική εικόνα και αίσθηση για το οποιοδήποτε προϊόν. Η μουσική που συνοδεύει την διαφήμιση, θα πρέπει να συμβάλλει θετικά σε αυτή την αρχή.

Η μουσική, μπορεί να παίξει πολλούς διαφορετικούς και συμπληρωματικούς ρόλους στην διαφήμιση, όπως το να ελκύει την προσοχή, να μεταφέρει το μήνυμα της διαφήμισης με έμμεσο η άμεσο τρόπο, δημιουργώντας συναισθηματικές καταστάσεις, η λειτουργώντας σαν μνημονικό ερέθισμα. Η συχνότητα με την οποία βλέπει κανείς να χρησιμοποιείται η μουσική στην διαφήμιση αποδεικνύει έμπρακτα και την αποτελεσματικότητα της, αν φυσικά χρησιμοποιηθεί ‘σωστά’. Σε μία μελέτη του 1986, αναφέρεται ότι στο 42% από 1000 διαφημιστικά τηλεοπτικά σποτ, χρησιμοποιείται μουσική. Σε μία παρόμοια μελέτη, του 1993, οι τιμές αυτές αυξάνονται στο 89.3%, συνυπολογίζοντας τις διαφημίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ίδια μελέτη, αναφέρει ότι η μουσική σε αυτές τις διαφημίσεις ήταν το επικρατέστερο στοιχείο.

Πρακτικά μιλώντας, η χρήση της μουσικής σε μία διαφήμιση θα πρέπει να είναι αρεστή και αποδεκτή από τον καταναλωτή, δημιουργώντας έτσι έναν συσχετισμό με το διαφημιζόμενο προϊόν, που σαν επιθυμητό αποτέλεσμα, θα έχει βεβαίως την αγορά του προϊόντος από τον καταναλωτή.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ
Εμφάνιση παρόμοιων Top Stories

Αν η παραπάνω καταχώρηση σας φάνηκε ενδιαφέρουσα, αξίζει να ρίξετε μια ματιά στους τίτλους που ακολουθούν. Πιο κάτω, θα βρείτε σχετικά με το προηγούμενο θέματα καθώς και άρθρα του ίδιου συνεργάτη.
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση ως προς την αναζήτηση των TOP STORIES, παρακαλούμε, επικοινωνήστε με το Classical Radio.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ
Αναζήτηση στο Top Stories



προηγούμενη1234567891011121314151617181920212223242526επόμενη
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
ΣΤΟ CLASSICAL RADIO  |  25 - 31 ΜΑΡΤΙΟΥ
EVENTS
CLASSICAL RADIO