20:00 - 22:00 CET
21:00 - 23:00 GRT
Track
by
THE NIGHT CONCERT

Renata Scoto, Soprano...
Antonino Votto, Conduc...
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024  20:56 CET  |  21:56 GRT
ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΠΟΛΙΤIΣΤIΚΑ ΝΕΑ
Στήλη: "Μουσική από Κούνια" #020
Στήλη:
Μουσική από Κούνια
από τον Ηλία Σακαλάκ


Ο Ηλίας Σακαλάκ γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε από το Trinity College of Music (Cello Perf. LTCL Dip.TCL). Είναι μέλος της ορχήστρας Καμεράτα από την ίδρυσή της και έχει γράψει τα βιβλία "Σωματικά και Ψυχολογικά προβλήματα των μουσικών" και "Μουσικές Βιταμίνες, στοιχεία μουσικής ιατρικής, μουσικής ψυχολογίας". Εκπαιδευτικά του προγράμματα έχουν παρουσιασθεί με επιτυχία στο Μέγαρο Μουσικής και στην Στεγή Γραμμάτων και Τεχνών. Ήταν υπεύθυνος του εκπαιδευτικού προγράμματος της Ορχήστρας Καμεράτα στα δημοτικά σχολεία για τρία χρονιά και το 2010 δημιούργησε την ομάδα "Μουσικοί για Παιδιά" προσφέροντας τις υπηρεσίες της σε παιδιατρικά νοσοκομεία.
___________________________


Ο ρόλος της μουσικής, και οι επιδράσεις που έχει στον καταναλωτή, έχει γίνει αντικείμενο μελέτης και για το περιβάλλον των καταστημάτων και των Super Markets.

Η ατμόσφαιρα σε ένα κατάστημα, είναι η προσπάθεια να σχεδιασθεί κατά τέτοιον τρόπο το περιβάλλον του καταστήματος, έτσι ώστε να προδιαθέσει και να προκαλέσει στον αγοραστή συγκεκριμένες ψυχολογικές καταστάσεις, που θα του ενισχύσουν την αγοραστική του διάθεση.

Μία τέτοια ατμόσφαιρα, σε ένα κατάστημα, μπορεί να επηρεάζεται από διάφορα στοιχεία, όπως αυτά του φωτισμού, της πολυκοσμίας, της διαρρύθμισης του χώρου, της μυρωδιάς του χώρου, και φυσικά της μουσικής.

Σε μία μελέτη, εξετάσθηκε η επίδραση του tempo της μουσικής. Με αργή μουσική (<73 κτύπους ανά λεπτό) οι καταναλωτές κινούνταν κατά μέσο όρο πιο αργά μέσα στο κατάστημα από ότι με γρηγορότερη μουσική (>93 κτύπους ανά λεπτό). Με τις συνθήκες της αργής μουσικής οι εισπράξεις του supermarket ήταν σαφώς υψηλότερες ($16 740.23), σε σχέση με αυτές της γρήγορης μουσικής ($12 112.85).

Τα αποτελέσματα μίας άλλης μελέτης, (συνεχούς παρακολούθησης – follow up), που είχε σαν αντικείμενο τους πελάτες ενός εστιατορίου, επιβεβαίωσε την παραπάνω μελέτη δείχνοντας ότι η αργή μουσική οδηγούσε σε μεγαλύτερης διάρκειας γεύματα και μεγαλύτερη κατανάλωση ποτών. Τα αποτελέσματα αυτά, υποστηρίχθηκαν και από την ομάδα του Roballey. Μέτρησαν, ότι η γρήγορη μουσική στην καφετέρια προσωπικού κάποιου Πανεπιστημίου, έκανε όσους έτρωγαν να έχουν περισσότερες μπουκιές το λεπτό, σε αντίθεση με αυτούς που άκουγαν αργή μουσική. (4.40 και 3.83 αντίστοιχα)

Κάποιες μελέτες, έχουν εξετάσει το είδος της μουσικής σε σχέση με το προϊόν προς πώληση.

Σε μία τέτοια μελέτη, εξετάσθηκαν οι επιδράσεις της κλασσικής και της ποπ μουσικής στις πωλήσεις κρασιού, σε μια κάβα ποτών. Αν και τα δύο είδη μουσικής δεν κατάφεραν να αυξήσουν τις πωλήσεις (τον αριθμό των μπουκαλιών), οι καταναλωτές έδειξαν να αγοράζουν πιο ακριβά μπουκάλια κρασί με την βοήθεια της κλασσικής μουσικής.

Την επόμενη φορά που θα ψωνίσετε στο Super Market παρατηρήστε αν ακούγεται μουσική που ίσως να μην είχατε ποτέ προσέξει.

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ
Εμφάνιση παρόμοιων Top Stories

Αν η παραπάνω καταχώρηση σας φάνηκε ενδιαφέρουσα, αξίζει να ρίξετε μια ματιά στους τίτλους που ακολουθούν. Πιο κάτω, θα βρείτε σχετικά με το προηγούμενο θέματα καθώς και άρθρα του ίδιου συνεργάτη.
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση ως προς την αναζήτηση των TOP STORIES, παρακαλούμε, επικοινωνήστε με το Classical Radio.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ
Αναζήτηση στο Top Stories



προηγούμενη1234567891011121314151617181920212223242526επόμενη
ΑΦΙΕΡΩΜΑ
ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
ΣΤΟ CLASSICAL RADIO  |  25 - 31 ΜΑΡΤΙΟΥ
EVENTS
CLASSICAL RADIO