12:00 - 14:00 CET
13:00 - 15:00 GRT
Track
by
MASTERPIECE

Renata Scoto, Soprano...
Antonino Votto, Conduc...
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024  13:58 CET  |  14:58 GRT
Ο,ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ
Be Updated

Μια πλήρης λίστα από συναυλίες, εμφανίσεις, εκθέσεις, παραστάσεις και, γενικά, events που αφορούν στην κλασική μουσική, το θέατρο και τις τέχνες. Ένας οδηγός από σημαντικά για το Classical Radio δρώμενα στην πόλη και όχι μόνο. Η τρέχουσα ημερομηνία είναι στο πράσινο πλαίσιο, ενώ οι ημέρες με περιεχόμενο είναι χαρακτηρισμένες με έντονα νούμερα.

Εάν έχετε να μας προτείνετε κάποια εκδήλωση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας


Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011
ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ
Η Δύναμη της Απώλειας και οι Μεταμορφώσεις της Οδύνης: Η Δημιουργία ως Αντίδοτο στις Κρίσεις
Megaron Plus

Τρέφοντας πάντα ξεχωριστό ενδιαφέρον για τα ζητήματα που απασχολούν την ψυχολογία του ανθρώπου, το Megaron Plus καλεί το κοινό του να παρακολουθήσει τη διάλεξη μιας καταξιωμένης Ελληνίδας συγγραφέως και καθηγήτριας. Η ιδιαίτερη αυτή συνάντηση με πρωταγωνίστρια την Φωτεινή Τσαλίκογλου θα πραγματοποιηθεί στις 9 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η συγγραφέας και Καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο θα δώσει διάλεξη με τίτλο «Η Δύναμη της Απώλειας και οι Μεταμορφώσεις της Οδύνης: η δημιουργία ως αντίδοτο στις κρίσεις». Η ομιλία θα πλαισιωθεί από ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον οπτικοακουστικό υλικό. “Ο Θεός δεν θα έγραφε ποτέ ένα μυθιστόρημα”. H έλλειψη παροτρύνει τη δημιουργία. Κινεί τα νήματα της ζωής. Τροφοδοτεί τη φαντασία, την επινόηση, το έργο. Είναι ένας κοινός τόπος συνάντησης ποιητών, επιστημόνων, μικρών παιδιών και ενίοτε ατόμων με ψυχικές διαταραχές. Από τη στιγμή που γεννιόμαστε οι απώλειες συνοδεύουν κάθε αποφασιστική στιγμή της ζωής μας. Διαψεύσεις, ασυνέχειες, μυθοποιήσεις και απομυθοποιήσεις ορίζουν τον ψυχικό μας κόσμο, τη σκέψη και τα συναισθήματά μας. Τρέλα, κατάθλιψη και δημιουργία έχουν ένα κοινό πεδίο συνάντησης”. Σε αυτή την παραδοχή, που έχει καθορίσει τη ζωή και το συγγραφικό της έργο, θα εστιαστεί η ομιλία της Φωτεινής Τσαλίκογλου.

Τοποθεσία: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Είσοδος: Ελεύθερη (δελτία προτεραιότητας)
210 7282333
www.megaron.gr
ΩΡΑ: 19:00

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ
Quatuor Zaide
Σειρά: Ταλαντούχοι Νέοι

Μια μέρα μετά τη παγκόσμια γιορτή της γυναίκας, την Τετάρτη 9 Μαρτίου, πέντε νέες γυναίκες μουσικοί, οι Γαλλίδες Charlotte Juilliard, Pauline Fritsch, Sarah Chenaf, Juliette Salmona που αποτελούν το Quatuor Zaϊde, απόφοιτοι του Conservatoire national supérieur de musique et de danse de Paris και η Ελληνίδα Αγάπη Τριανταφυλλίδη (Hochschule für Musik und Tanz Köln), συμπράττουν σε μια συναυλία τιμώντας με τον δικό τους τρόπο τη γιορτή αυτή.

Στο πρώτο μέρος η Αγάπη Τριανταφυλλίδη, θα δώσει ένα ρεσιτάλ πιάνου με έργα του F. Chopin, ενώ στο δεύτερο μέρος θα ακουστούν έργα των F. J. Haydn και C. Debussy.

Το δεύτερο μέρος της συναυλίας εντάσσεται στο πλαίσιο συνεργασίας του Μουσικού Τμήματος του Φ.Σ.Π. με το Conservatoire de Paris, το οποίο στηρίζοντας την προσπάθεια των υψηλού καλλιτεχνικού επιπέδου αποφοίτων του να εδραιωθούν επαγγελματικά, τους παρουσιάζει στο αθηναϊκό κοινό μέσα από μία νέα σειρά συναυλιών.

Τοποθεσία: Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός
Οργάνωση: specs 'n' arts

Είσοδος: € 10 - € 15
210 7234567
www.ticketservices.gr

www.lsparnas.gr

Sponsorship
ΩΡΑ: 20:30

HALF NOTE JAZZ CLUB
James Carter Organ Trio
Swingin' Far n' Out

Από τους πιο σημαντικούς τζαζ σαξοφωνίστες που προέκυψαν στη δεκαετία του ʼ90, ο James Carter ήταν αυτός που «γεφύρωνε» το χάσμα ανάμεσα στην αβανγκάρντια των sixties και το swing της mainstream jazz – όμως αυτό ήταν μια εκτίμηση καθαρά τυπική, αν όχι τυπολατρική, για τους «ειδικούς». Ο James Carter, με την έλευση του νέου αιώνα, έδειξε ότι είχε κοινά γνωρίσματα τόσο με τον Albert Ayler και τον Pharoah Sanders όσο και με τον Django Reinhardt ή την Billie Holiday – πράγμα φυσικό για έναν σκεπτόμενο δημιουργικό μουσικό της σύγχρονης τζαζ. Παίζοντας σαξόφωνα, φλάουτο και μπάσο κλαρίνο, ο Carter διακρίθηκε σαν ένας από τους πληρέστερους σύγχρονους τζάζμεν. Το organ trio του, με τον Gerard Gibbs στο Hammond, προέκυψε φυσικά (ή, καλύτερα, φυσιολογικά) στα μέσα της δεκαετίας, δείχνοντας ότι ο δρόμος που ακολουθούσε ο James Carter κρατούσε ίσες αποστάσεις από το προβλέψιμο (ή αναμενόμενο) και το far ʽn out – ή, απλά, περιπετειώδες. Το groove, στην περίπτωσή του, μπορεί να έχει σχέση με την άγρια συγκινησιακή φόρτιση μιας μουσικής που εδράζεται στο μπίμποπ και στο καθαρό μπλουζ αλλά μπορεί να είναι γεμάτη εκπλήξεις...

James Carter, Σαξόφωνο
Gerard Gibbs, Hammond
Leonard King, Ντραμς

Τοποθεσία: Half Note Jazz Club

210 9213310
www.halfnote.gr
ΩΡΑ: 22:30

CLASSICAL RADIO